Avansert søk


Re: Endring av NM par?

Svar til: Endring av NM par?

Klubbmesterskapet 2010/11

Klubbmesterskapet starter mandag 21. mars og spilles over 3 kvelder. Siste spillekveld er mandag 4. april. Det spilles serieturnering hvor alle møter alle. Dersom man ikke kan møte en eller flere av kveldene så må man skaffe reserve! Foreløpig er det registret 16 par (fra klubben i går) påmeldt. For å se hvor mange spill vi trenger pr. kveld samt å legge opp turneringen så ville det vært fint om de som ønsker å være med i tillegg til de 16 som er registrert sender meg en melding.

 

Registrerte par pr. 21.03:

 

1
Leif Jansen - Sven Pran
2
Gerd Irene Knutsen - Einar Knutsen
3
Per Storjord - Kirsti Mollatt
4
Torstein Kjærvik - Hjørdis Holte
5
Randi Uttisrud - Rolf Hansen
6
Finn Løken - Øyvind Bronken
7
Johnny Moen - Dag Amund Lie
8
Bjørn B. Nilsen - Harald Molteberg
9
Willy Nilsen - Tore Haraldsen
10
Turid Bjørnå - Svein Elvevold
11
Lawrence Bjørnå - Herman Larssen
12
Roar Larsen - Finn Larsen
13
Fraank Loyd Andersen - Torill Haakenstad
14
Bjarne Erlandsen - Andreas Jansen
15
Simon Rasmussen - Raymond Frivåg
16
Arne Almendingen - Olav Hjerkinn
17
Roger Kristiansen – Per Sletten
18
Marit Pinnell – Leif Åge Bergseng
19
Per Arild KvistLeif Otto Listhaug
20
Lars Erik Thomassen – Knut Karlsen

 

Re: Svar på åpning 2NT

Svar til: Svar på åpning 2NT

Re: Bridge og poker hånd i hånd?

Svar til: Bridge og poker hånd i hånd?

Geir Helgemo tryller

Geir Helgemo tryller

I 5.-rundekampen i NM for klubblag mellom Studentenes BK 1 og Heimdal BK 3,vant sistnevnte klart...

Dokumenter i forbindelse med kretsting

Her vil dere finne regnskap, årsmelding og saksliste i forbindelse med kretstinget som skal foregå lørdag 09.04

REGNSKAP

ÅRSBERETNING

SAKSLISTE

Kusken og tannlækjaren toppa 14. mars

Rolv og Arne toppa foran Anja og HP på andreplass. Nederst på pallen ble det rydda plass for finfolk fra Molde. Inge Dyrkorn i tospann med Roar gjorde beslag på tredjeplassen.

Resultatliste.

Re: Bridge og poker hånd i hånd?

Svar til: Bridge og poker hånd i hånd?

På siste spillekveld var det 2 puljer i klubben

Bernhard Iversen - Kåre Carlsen til topps også på siste klubbkveld. Etter å ha vunnet årets kretsmesterskap for par suverent i helgen vant Bernhard og Kåre bare med 1 poeng på Jarno Mikael Johnsen - Paul Hoftaniska. Tredjeplassen gikk til Britt Nilsen - Gudmund Øien, resultatet finner du under les mer. 8 par stilte i puljen uten nybegynnerpar.

Ukens spill er fra siste spillekveld 15. mars og er utført av Paul Hoftaniska, spillet heter: Vakker spilleføring

Knut Busk skriver:
På tirsdag spilte vi i 2 puljer. Det var 28 spill i hver pulje, 4 spill i runden men en walk-over runde i pulje 2.

Det var gode erafringer med å spille egen pulje, ikke først og fremst på grunn av antall spill totalt, men det blir noe roligere med såpass mange spill i runden. Vi tok oss også tid til å snakke litt om spillene etter at de var spilt. Vi vil nok fortsette med dette opplegget, om enn ikke hver kveld og kanske med noe færre spill.

Gutta fra kurset yppet seg. Jørn Uno Mikkelsen og John B.Korbi "Lille" fra årets nybegynnerkurs fikk prøve seg sammen i klubben på tirsdag. Knut Busk spilte riktignok de par første rundene, men Lille kom inn og gjorde sine saker fint sammen med Jørn Uno. Også Bergljot og Tommy begynner å få sving på spillinga.

KM Lag finale 2011

I KM Lag finale ble det klar seier til Hemne 1 (Odd Kjønsvik, Per Mælen, Steinar Alstad og Torbjørn Børmark) foran Berkåk 3 (Kjell Olav Gisnås, Arnfinn Bolland, Kåre Holsetstuen og Halldor Barikmo) og Lundamo 1 (Arnfinn Helgemo, Bård Kåre Græsli, Torbjørn Helgemo og Jan Egil Løhre).